fredag den 6. december 2013

Purebaby spreder juleglæde og har minus 20% på alt!

Fra fredag til og med søndag har purebaby 20% på alle varer i shoppen (lige på nær dem som i forvejen er på tilbud). Jeg har lavet en collage og prøvet at begrænse mine favoritter, det er svært!! Jeg elsker den ene lækre ting efter den anden. Det er vist meget godt at jeg har hjemmekontor og ikke længere sidder på kontoret i butikkens baglokaler. Det er en dyr affære at kigge ind og ekstra godt, at jeg ikke har en lille baby. Jeg siger det bare. Undskyld hvis jeg er skyld i et overforbrug her op til jul, men 20% er altså for godt et tilbud, til ikke at dele det med jer alle sammen ;)

Forresten så synes jeg at i skulle smutte forbi og like purebaby's facebook side. Lige nu kører der nemlig en ret fed konkurrence derinde!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar