tirsdag den 5. februar 2013

Honey Combs Parade...

Er de ikke bare vanvittig skønne disse små Honey Combs Figurer? Jeg er i forvejen helt pjattet med de store 'Honey Combs' som pynter på Lua's værelse, som indtil nu har haft cirkus tema i douche farver, hvor de passer så fint ind.

Jeg er nu ved at lave et helt nyt værelse, hvor begge piger kan sove sammen og denne gang har jeg besluttet mig for (trods min farveforskrækkelse) at der godt må være lidt mere spræl på farverne. Jeg er sikker på at de begge to vil få stor glæde af ,at kigge på disse dyr og figurer!

De kan købes hos en af mine absolut favorit butikker Mimi's Circus og 1 pakke med 5 figurer koster kun 129,- (det er ret snedigt at de er blandet i en pakke, for det gør vist at man kommer til at købe alle 3 varianter)

Køb dem via dette link og husk at Mimi's Circus har gratis fragt i DK!




2 kommentarer:

  1. De er da godt nok umanerlig skønne! Må vist hellere få bogmærket dem, til vi skal indrette vores drengs nye værelse.

    SvarSlet
  2. Hold op de er fine - har straks bestilt :D

    SvarSlet