tirsdag den 12. februar 2013

CIFFKids Mads Nørgaard AW13

På børnemessen besøgte jeg bl.a Mads Nørgaard, som selv fortalte om sine kollektioner til børn.
Bag logoet ligger i øvrigt en skøn historie, det var nemlig hans datter der som 3-årig tegnede og skrev den fine tegning, som efterføgende blev boostet op og siden har fungeret, som logo for børnetøjs linjen - dejlig personlig idé!

Mads filosofi omkring børnetøj kan jeg rigtig godt lide. Han synes nemlig bestemt ikke at tøj skal 'kasserers'' når der kommer en ny sæson, så derfor laver han heller ikke en kæmpe stor kollektion. Han er glad for at hans tøj kan genbruges, hvilket faktisk også er et vigtigt princip for mig, da det skåner vores miljø! Jeg køber selv med stor glæde RIGTIG meget brugt tøj, men samtidig nyder jeg selvfølgelig, at se alle de nye flotte kollektioner. Mads synes børn skal være børn, og derfor laver han ikke sort tøj, for det mener han ikke børn skal klædes i...okay der er jeg ikke helt enig, for mine piger er bare smukke i sort! Men selvfølgelig falder farver altid i god jord hos mine tøser.

Jeg er ret vild med hele kollektionen, men kommer aldrig mine piger i tøj som ikke er helt igennem blødt og lækkert. Desværre var glimmertøjet ikke helt så blødt som jeg kunne ønske, det er rigtig ærgerligt for er ret vild med især den råhvide/blå. Ville dog godt kunne gå med en tynd bluse under.

Hvad synes i om Mads Nørgaard til jeres kære børn?





4 kommentarer:

  1. Smukt men også meget dyrt. Drømme hede drømme om leo kjolen som er fra ss13, men til 599 kr, så tror jeg nok jeg lader den hænge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er desværre i den dyre ende...men måske du kan være heldig at finde den på udsalg??

      Slet
  2. Tøjet er så lækkert, jeg shopper alt på udsalg, og skal helt sikkert også have Leo kjolen <3
    C.

    SvarSlet
  3. Det er virkelig en sød kollektion :D

    SvarSlet