mandag den 29. oktober 2012

Instagram på papir...

Da jeg er en flittig mini blogger på Instagram (kiratrust), synes jeg ofte at jeg får taget nogle ret skønne billeder af mine tøser, som jeg elsker at kigge på igen og igen. Da jeg fandt ud af dette online printfirma fandtes, bestilte jeg straks en ordre med mini billeder hos dem.

1 pakke med 48 billeder koster $12 og $12 i porto og de leverer i løbet af en lille uge. Billederne er trykt på kraftigt papir i rigtig lækker kvalitet og på størrelse med et lille visitkort! De har også mange andre produkter som fx. en plakat fyldt med små billeder (den vil jeg prøve at bestille næste gang) og en kalender.

Endnu ved jeg ikke rigtig, hvad de skal bruges til. Farmor var vild af begejstring over endelig, at få billeder til sin pung (hun er ikke ejer af en iPhone  så har ikke mange billeder med sig, når hun gerne vil vise sine børnebørn frem til  Pilates holdet eller til damefrokosten). Vi kommer nok til at bestille en del flere derfra og har også tænkt over at de kan bruges som minikort eller til&fra mærker til jul...



4 kommentarer:

  1. God ide, måske man skulle tænke det ind til årets juleskriverier? :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fantastisk ide Kira! Tak for tipppet:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en super ide! Bare ærgeligt at mine instagram billeder er af så ringe kvalitet (damn you Iphone 3!!) ;-)

    SvarSlet