fredag den 14. september 2012

Palma 1 år

Indlægget er en uges tid forsinket, men sidste fredag den 7. september, blev lillesøster altså 1 år!!
Hun blev fejret to gange af både familie og af venner og fik masser af plastic gaver og kage, så det var bare et hit at fylde 1. år!

Jeg havde taget en masse skønne billeder, men min computer hvorpå de ligger (færdigredigeret) har drillet mig et par dage, så jeg giver op og nøjes med at vise en lille Instagram collage.

Billedet af P og jeg blev taget på fødegangen da hun var en skøn nyfødt baby, blot 2 timer gammel.


6 kommentarer:

  1. Skønne billeder af en smuk lille pige:-)

    SvarSlet
  2. Hun er da bare sød. Endnu engang tillykke med hende :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med din store, lille pige:) Min baby(!) bliver 1 til november! Jeg forstår ikke, hvor tiden er blevet af ... Kh K

    SvarSlet
  4. Vildt at der allerede er gået 1 år!!! Kæmpe stort tillykke m Palma, håber hun havde en fantastisk fødselsdag ;-)

    SvarSlet
  5. Smukke lille Palma. Stort tillykke Kira...

    Faldt lige over dette, og tænkte straks på dig: http://lostbuttonstudio.blogspot.dk/2008/01/playroom-furniture.html

    KH

    SvarSlet