torsdag den 20. september 2012

Créatex Jeunesse UDSALG

En af Københavns fineste børnetøjsbutikker, holder i disse dage et seriøst udsalg og du kan spare -60% på alle varer, også vintervarer. Jeg har selv været forbi i dag og shoppet de fineste sager til begge piger. Der er stadig mange fine sager på hylderne.

De har bl.a: Little Marc Jacobs, Sonia Rykiel, Chloé, Ver De Terre, PéPé, Naturino, BonTon, Poppy Rose, Ralph Lauren, Petit Bateau, Aigle, MP, Doré Doré, Jallycat og mange andre dejlige mærker.

Créatex Jeunesse
Ny Adelgade 7
København K

De skilter ikke med udsalget når i kommer ind i butikken, men de regner med at fortsætte et par dage endnu.

God shopping til de heldige som når forbi.



Jellycat kaniner som er meget populære alle vegne (Jeg købte de sidste to i denne mellemstore størrelse, men det havde den store udgave, som jeg selv overvejer at købe ;-))

BonTon baby hue med alpaca og vanter med alpaca til Lua
(de havde flere huer i denne farve og en lys camel str. T1, T2 & T3 og de havde vanter samt tilsvarende tørklæde)

MP og Doré Doré strømper i bomuld med glimmer, angora & uld (der var flest tilbage i str. 60 og i 120 og op)

Naturino vandtætte vinterstøvler med uld foér (flere størrelser, også i brun)

PéPé sutsko i lys rosa (de havde dem i mange str. også i blå)


3 kommentarer:

  1. Åh sikke et godt tip Kira.
    Tror du, jeg kan nå det mandag?
    Jeg er alene med begge børn i morgen, og det er nok liiiidt optimistisk at troppe op med to børn for at shoppe :D

    SvarSlet
  2. Sikke nogen søde ting, det er jo med at benytte sig af det når der er udsalg :)

    - Sigaards.dk
    Kig forbi og deltag i min Give-Away

    SvarSlet
  3. Nogen der vil købe et gavekort til Createx Jeunesse? på 1500 kr.
    tlf. 25241114

    SvarSlet