tirsdag den 26. juni 2012

Last Days Pix...


1# Palma - en lille grinebidder på 9,5 måned uden bisser ;-)
2# Eames Elefant er netop flyttet ind hos os!! Købt brugt i Jylland og min veninde har passet den i måneder...
3# Hjemmelavet øko burger til gæster i fredags. Lækkert!
4# Basilikum pesto...hjemmelavet og lækkert.
5# Lampeskærm med liberty på Lua's værelse -inspireret af Daisy Copenhagen
6# Lua's cirkus er ved at være 'åbent'. Vintage bogstaver fra Rue Verte Plus & Illustration fra MisseMai Prints. En af de dygtigste! Tak Misse <3
7# Bog fundet i Netto! Fantastiske opskrifter og inspiration til sundt mad uden sukker, mælk & gluten (min kæreste er allergiker)
8# Muffins fra bogen. Meget lækre!
9# Palma tumler på sin bObles elefant












1

4 kommentarer:

  1. Ih, hvor ser det ud til I hygger! Jeg har haft den bog længe, men har endnu ikke prøvet muffinsopskriften, da jeg efterhånden har prøvet at lave så mange sunde og raw muffins der slet ikke har været et hit, at jeg ikke turde prøve disse..men når nu du anbefaler dem, så må vi få dem prøvet, tak:)

    SvarSlet
  2. Åhhhh, vi vil se mere til Luas cirkus!!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine billeder! Luas cirkus ser spændende ud.

    KH Tine

    SvarSlet
  4. Nårh. Fine billeder Kira. Hun er da godt nok en lille lækker laps :)

    SvarSlet