torsdag den 3. maj 2012

Petit By Sofie Schnoor Outlet butik!

Sofie Schnoor & Petit By Sofie Schnoor åbner OUTLET butik på Langelinie, butik nr. 15.


De åbner i dag torsdag den 3. maj 2012 og har derefter åbent alle ugens dage fra kl. 11:00 - 18:00


Du kan spare op til 70% på udvalgte varer fra tidligere kollektioner samt kollektionsprøver på både Sofie Schnoor & Petit By Sofie Schnoor, sko, sandaler, tørklæder, tasker, børnetøj, børnesko, futter, t-shirts....og meget mere!

Som tidligere beskrevet, så er vi meget begejstret for Petit kollektionen herhjemme og har fra deres første kollektion solgt det i min netbutik, som jeg havde for år tilbage. 

Ahh glæder mig allerede til en dejlig tur med familien til langelinie i det gode sommervejr. Spise en god is, en tur forbi min venindes mor, efter verdens bedste brændte mandler (hun findes lige foran havfruen) og så naturligvis shopping hos Petit og mon ikke jeg lige kunne nå et smut forbi denne lille fine butik...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar