tirsdag den 8. maj 2012

Paris shopping - POM D'API

POM D'API er mit absolutte forestrukne mærke når det kommer til børnesko! Min store pige Lua har desværre lidt vrøvl med sine fødder og træder skævt, derfor køber vi ALTID POM D'API som er anbefalet af fysioterapeuter verden over. Det er vigtigt at Lua har en fast hælekappe i sine sko, så hun står godt fast samt lidt svang i skoen, så hun ikke bliver platfodet! Det er meget svært at finde hos danske skoproducenter, derfor har vi for altid kastet vores kærlighed på POM D'API. Samtidig laver de jo hamrende yndige sko i smukke, smukke farver og der er altid noget der falder i min og Lua's smag. 


Jeg køber tit mine sko i Paris (da man kan spare lidt) De har vist 3 butikker der, men jeg shopper hos denne, på RUE DU JOUR (lige bag ved Les Halles)

I københavn har de butik i Ny Østergade og bliver forhandlet flere steder, bl.a hos Kalle Børnetøj på Jægersborg Allé, Charlottenlund!

Pssst...Allerede i Juni er der udsalg i deres butik i Ny Østergade og der bliver skoene sat ned med 30-50%. Jeg tager ofte en chance og køber flere par til senere brug. Jeg holder jer opdateret mht. udsalg.

Her var hvad mine piger er blevet beriget med efter Pariser-turen! Lua er super vild med sine stjerne sandaler og Palma kan desværre ikke endnu passe de top nuttede sølv sko med vintage dyremotiver, men de venter pænt i skuffen!

Palma fik også skønne glimmer strømper.




9 kommentarer:

  1. Åh hvor er stjernesandalerne dog fantastiske!

    Jeg håber, at det netop kommer til at passe med, at Fidusen har taget sine første skridt, når de holder udsalg :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk!! Jeg glæder mig også helt vildt til udsalg. Palma vil gerne snart gå, så jeg må hellere købe et par i 18 på udsalget (dem her med dyremotiver er 19).

      De plejer vist at starte ret tidligt i Juni, så mon ikke hun kan få en god skridt start i fine sko ;-)

      Slet
  2. Ach du meine güte, hvor er de fine. Jeg skriver lige og hører adresse, næste gang jeg skal til Paris :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro ;-) ellers søger du bare på google, så kommer deres 3 butikker op! Jeg har kun besøgt denne som faktisk ikke er ret stor...

      Slet
  3. sikke nogle fine sko :-)
    og tak for din besked på min blog for lidt tid siden. Jeg stopper også hos Line med udgangen af maj, da jeg også har brug for ikke at have alt for mange planer ... suk.
    kh Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg elsker også at kigge på de fine sko!
      Jeg kan virkelig godt følge dig Tine...man har bare meget at se til med to små børn ikk? Åh suk! Jeg savner godt nok min kreatid, men det må blive når Palma kommer i vuggestue om 4 måneder. Håber at du når at få lavet en masse smukke sager inden slut! Vis frem på din blog ;-)

      Slet
  4. Jeg kender til mærket, da det blev indkøbt i sin tid som min søns første rigtige sko. Derefter har vi ikke haft en forhandler i nærheden, men jeg var super glad for de fine marineblå bløde skindsko dengang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de skønneste sko! Virkelig gode for små fusser, især til de første skridt!
      De laver også hamrende lækre sandaler som henvender sig til lidt større børn som din Therese jo er. Fx. med leopard og glitter i flotte farver. De sælges via mange franske webshops ;)

      Slet
  5. Hvor er de smukke! Ved du om stjerne-skoene laves helt op til størrelse 32 eller 33? Må helt klart en tur omkring Ny Østergade i juni :-)

    SvarSlet