torsdag den 31. maj 2012

Ebeltoft...

Jeg har været i Ebeltoft på en lille miniferie, sammen med min mor, søster og pigerne. Min kæreste arbejder hjemmefra, så indimellem er det rart for ham med et par dages arbejdsro.

Jeg blev ret forelsket i den dejlige by for ca. 4 år siden, da en af mine aller bedste veninder valgte at flytte med sin lille familie 'hjem' til jylland, efter mange år i Kbh.
Så 1-2 gange årligt tager jeg færgen over for at besøge hende og familien.
Det er så heldigt at hendes søde svigermor har et super fint hus stående 'tomt' lige ved siden af Mie, så det er vi så heldige at låne, når vi kommer over.

Denne gang var vejret jo PERFEKT. Vi var både i Ree Park og se en masse flotte dyr samt en tur i Djurs Sommerland...begge steder er jo tæt på Ebeltoft og lige noget som Lua elsker.
Vi spiste is på Paradis, middag på den skønneste Italienske Restaurant, som ligger på det smukkeste lille torv, som bare emmer af sydlandsk stemning, besøgte byens mange antik og genbrugs butikker, spiste frokost på smag, som lavede den bedste salat, jeg længe har fået og traskede rundt i de flotte brostensbelagt gader.






5 kommentarer:

  1. Hyggeligt med sådan en lille ferie. Ebeltoft er bare dejlig om sommeren:-)

    SvarSlet
  2. Kunne godt se på instagram at I havde en skøn tur, men hold da op nogle fine billeder her, og vejret var jo simpelthen så meget med jer:)

    SvarSlet
  3. Årh, Ebeltoft! Jeg har kun været der to gange, men hvor er det bare en superhyggelig by!

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud - vi har faktisk lige lejet et sommerhus i Ebeltoft i sommerferie, så nu glæder jeg mig da endnu mere! Har været i Ebeltoft 3-4 gange for mange år siden, men kun på 1-dags ture...
    Sikke en fin Liberty solhat - har du selv syet den? Elsker bare det mønster!

    SvarSlet
  5. Det ser super hyggeligt ud. Godt at komme til gode gamle Jylland en gang imellem :) (Du spurgte i øvrigt til mit Istagram navn: Det er "bambella")

    SvarSlet