fredag den 9. marts 2012

Mere lagersalg...

Ja jeg ved det godt! Bloggen handler pt. mest om lagersalg. Det er for alvor blevet sæson og jeg har valgt mine favoritter ud, som jeg deler med jer ;-)

I næste uge lover jeg der sker flere spændene sager på bloggen. Bla. for i lov at kigge med inden for i Lua's nye Cirkus og jeg har nogle MEGET lækre opskrifter på lette og meget lækre brød, som jeg glæder mig til at dele.

Acne lagersalg i morgen. Desværre skal jeg til barnedåb, ellers havde jeg tømt kontoen. Acne laver de bedste jeans som efter min mening sidder super flot på alle.

Norlie lagersalg starter på tirsdag og en vigtig info til nybagte mødre: ALT tøj i str. 56/62 kan der frit vælges 5 styles for 500,- (det er billigt når man bl.a tænker på prisen for en strik normalt)

God weekend søde læsere!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar