fredag den 3. februar 2012

TAK COVER Kids / Line & Jo!!

Jubiiii, endelig landede de længe ventede, og utrolig smukke ørestikkere i min postkasse <3
Da COVER Kids i efteråret kom på gaden, havde de et ekstra ordinært godt tilbud til kommende abonnenter, nemlig et par smukke ørestikkere fra Line & Jo MISS ESKAMILLA (i en lidt mindre udgave end normalt). Så 12 numre af COVER (som allerede er mit absolut favorit børnemagasin) samt bling bling for kun 399,-!!

De kører stadig med rigtig gode tilbud til nye abonnenter, så tjek Cover's hjemmeside

Happy Friday! Og Happy Fashion week til alle der kommer på de kanter!




3 kommentarer:

  1. Ja de er nemlig super fine! Jeg var dog ikke klar over at de er mindre end normalt?? Det syntes jeg ikke lige der stod i annoncen - kun at de normalt koster 1650,- Nå, men de er jo lækre alligevel;-)

    SvarSlet
  2. Har lige kigget igen - der står de koster 1400,- ...

    SvarSlet
  3. Ja lige præcis! Jeg læste nemlig at de kostede 1400,- og Eskamilla koster jo 1650,- så da de kom måtte jeg jo opklare mysteriet :) de en lige præcis 1mm mindre :-) om de er lavet specielt til COVER, det ved jeg faktisk ikke, har bare ikke set den lille str. i butikken

    SvarSlet