søndag den 5. februar 2012

Søndags craving på budget!

Begge piger sover, kæresten arbejder ved computeren og jeg nyder stilheden foran computeren imens "Lykke" svagt kører i baggrunden og sneen lyser haven op. SMUKT!
Jeg lurer lidt på S/S kollektionerne, der nu popper op i diverse webshops.

Disse skønheder kunne muligvis komme til at ende hjemme i mit skab <3

Blazer fra H&M 349,-

Bluse fra COS €59

Kjole fra COS til £69

Halskæde fra COS til £25

Blazer ZARA til 579,-

Silke kjole fra COS £79



9 kommentarer:

  1. Lækre lækre sager, kunne godt lige bruge et eksemplar af hver!

    SvarSlet
  2. Ja intet mindre ;-) COS skuffer aldrig, så lækre sommersager de er kommet med!!

    SvarSlet
  3. Den sidste silkekjole fra COS er da vildt lækker! Ville virkelig ønske jeg kunne være i den facon! Jeg ligner seriøst bare en pose kartofler - hvordan undgår man det?
    Jeg føler mig lav, fed og HELT iden facon!

    SvarSlet
  4. Åh Julie, hvis jeg kendte opskriften på det, så delte jeg en gerne med dig! Er selv lav 158, med en (lidt) stor mås, så det er også svært for mig at se top godt ud i den facon. Jeg har dog samme kjole i sort (mest fordi den er praktisk med lynlås til amning) min mand er faktisk ikke vild med den til mig og der har han nok ret i når han igen og igen siger at noget tætsiddende er pænere! Vi må vist bare indse det Julie!! Vi er bare født med nogle andre gaver, når vi nu ikke har fået højden! God dag!

    SvarSlet
  5. Griner... har købt HM jakken i den rosa farvede ;-)
    God dag søde!

    SvarSlet
  6. Haha! Vi må vist bare indse at vi to deler den samme smag ;-) Det er jo nærmest hvergang der er noget!! Har kun set den på nettet, er den lækker? H&M skuffer mig tit :-( Lige over søde.

    SvarSlet
  7. Ja, den er faktisk helt super, og sidder også godt - så den kan du godt springe på ;-)

    SvarSlet
  8. Jeg eeeeelsker COS. Kan man købe det på nettet??? Det er dog lidt svært med deres pasform nogen gange hvis man skal købe det online. Det er svært at vide hvordan det sidder.......

    SvarSlet
  9. Fedt Sofie! Den springer jeg på ;-) Har ikke fundet den i butikkerne, så vidste ikke om den var værd at bestille, men det lyder sådan!! :)

    Mia: COS er lækkert, men kan godt snyde lidt på billederne synes jeg. Ja de har for nyligt lanceret en webshop, klik på linket under billedet med fx. kjolen!
    Husk at du jo ALTID har 14 dages returret når du handler online!

    God dag piger ;-)

    SvarSlet