torsdag den 26. januar 2012

Lua's first diamond!

Ihh jeg er så glad!! I går fik jeg denne meget smukke firkløver i sølv med diamanter fra den dygtige smykkedesigner Julie Wettergren. Jeg har drømt om den længe og var så heldig at hun forærede mig den fordi jeg havde hjulpet hende med nogle ting. Tusinde tak Julie!
Jeg har tidligere lavet et indlæg på bloggen om hende som du kan læse her

Det bliver Lua´s personlige smykke og Palma skal selvfølgelig også have en.
Pigerne er ikke døbt, så de har ikke rigtig nogle personlige smykker. Desværre kan der ikke graveres bagpå kløveren, men jeg påtænker at hænge en lille rund plade ved siden af og indgravere pigernes fødselsdato!

Hvis i står og mangler en fin lille dåbsgave og ligesom jeg ikke er tilhænger af kors og stjernetegn, så vil enhver lille pige elske dette vedhæng (også når de bliver ældre)
Den kan også købes i guld til små guld piger.

Happy Bling Bling day!!



Miss Lucky silver pendant 650,- (uden kæde)


3 kommentarer:

  1. Neeejj, hvor fint. Den er rigtig flot. Jeg ville også gerne have en til mig selv, og den er ikke engang særlig dyr :) Heldige tøser

    SvarSlet
  2. Ja den er bare så fin, så fin! Du har ret mia, den er nemlig slet ikke særlig dyr ;-)
    Man kunne give den til sig selv i gave, en dag man trænger til lidt held!

    SvarSlet